Re : Dat is inderdaad

Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 24-01-2005 20:29 

een buiTJE.

Mooie foto's 😀
Een geslaagde chase is pas compleet als je hem deelt

  Sneeuwbuitje vanochtend  
Takkie (Amstelveen) -- 24-01-2005 20:09
  Sneeuwbuitje vanmiddag  
Takkie (Amstelveen) -- 24-01-2005 20:15
Re : Mooie foto's Ton   ( 505)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-01-2005 20:30
Re : Dat is inderdaad   ( 484)
RemcoF (Amstelveen) -- 24-01-2005 20:29
Dank u, dank u, dit is té veel eer!   ( 516)
Takkie (Amstelveen) -- 24-01-2005 20:32
Re : 😀 😀   ( 476)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-01-2005 20:42
Un mens   ( 465)
Takkie (Amstelveen) -- 24-01-2005 20:53