Alles voor de clicks en alles voor de aandacht

Bericht van: Leo (Oudeschild-Texel) , 11-12-2017 14:44 

De oude media (de kranten en nieuwszenders) vechten om het hoofd boven water te houden. Er moeten clicks/kijkers komen, want clicks/kijkers is aandacht, aandacht is markt, markt is adverteerders en adverteerders is geld.

Daarnaast wordt er m.i. te vaak en te heftig door instanties gewaarschuwd. Niet vanwege een directe dreiging, maar meer uit angst om niet of niet voldoende gewaarschuwd te hebben, zodat men - als er onverhoopt toch iets gebeurt - kan zeggen; wij hebben gewaarschuwd, ons treft geen blaam. Het lag niet aan ons. Wij hebben er alles aan gedaan om dit te voorkomen.

Bericht laatst bijgewerkt: 11-12-2017 14:49
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Een heel waar stuk   ( 1403)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 11-12-2017 14:15
RTL-Z maakt het ook bont   ( 577)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 11-12-2017 14:24
Re: Een heel waar stuk   ( 334)
Ruud (Strijen) -- 11-12-2017 14:28
Sensationalisering van de media. Oorsprong is te vinden midden..   ( 701)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 11-12-2017 14:31
We zijn niets meer gewend, maar als   ( 285)
Arnaud (Doetinchem) -- 11-12-2017 14:33
Veel domme mensen denken dat winterbanden magische   ( 262)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 11-12-2017 14:36
Alles voor de clicks en alles voor de aandacht   ( 169)
Leo (Oudeschild-Texel) -- 11-12-2017 14:44