Re : Talrijke buien?

Bericht van: john (oudheusden) , 19-02-2005 13:42 

zou een leuk weerbericht zijn Robbert
"af en toe een bui met afwisselend talrijke opklaringen"

haha

Talrijke buien?   ( 693)
Robert M (Arnhem) -- 19-02-2005 13:34
Re : Talrijke buien?   ( 528)
Johan (Hardegarijp) -- 19-02-2005 14:40
Re : Talrijke buien?   ( 525)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 19-02-2005 14:43
Re : Talrijke buien?   ( 600)
john (oudheusden) -- 19-02-2005 13:42
Welgeteld ook maar 1 spettertje gehad.   ( 657)
Wilber (Ulft) -- 19-02-2005 13:47
radar 13:30   ( 919)
Dirk (Utrecht) -- 19-02-2005 13:41
Re : radar 13:30   ( 624)
Robert M (Arnhem) -- 19-02-2005 13:47
nee, komt nu een dun lijntje aan   ( 572)
Dirk (Utrecht) -- 19-02-2005 13:55
Re : Talrijke buien?   ( 570)
Thomas T(Heusden-Zolder) -- 19-02-2005 13:51