Re : hier geen sneeuw...

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 19-02-2005 22:51 

...ben ik bang 🙁


Jij moet niet zo hard roepen op lente.
De winter hoort dat... 😉

Sneeuw Vlaanderen update   ( 893)
SkyStef (Kampenhout) -- 19-02-2005 22:29
Re : hier geen sneeuw...   ( 582)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 19-02-2005 22:35
Re : hier geen sneeuw...   ( 492)
Ruben (Neeroeteren) -- 19-02-2005 22:51