uit aangepaste reactie

Bericht van: Theo (Buren Ameland) , 14-03-2019 10:50 

EDIT:

Ter uitleg: niet alle regenwaarnemers geven ieder dag de geegevens door, dat is ook niet verplicht. Dus er zijn her en der nog mm's die nog moeten komen, van meer dan 1 dag, wellicht. Over een week krijgen we vast wel een vollediger beeld.

 

De problemen van vandaag draaien niet om de aantallen van de bevolking hier op de planeet. We moeten die discussie heel duidelijk onderscheiden, we zijn daar vaak erg verward over. Niet de aantallen veroorzaken het probleem maar de manier waarop we produceren en consumeren en ons organiseren op deze planeet. Het is vooral ons consumptieniveau- de manier waarop de bevolking in het rijke deel van de wereld leeft- dat de planeet schade toebrengt.

Nederland boven de rivieren heeft z'n noodzakelijke portie regen gehad   ( 3007)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 09:08
Re: Nederland boven de rivieren heeft z'n noodzakelijke portie regen g   ( 897)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 14-03-2019 09:09
Nederland boven de rivieren heeft z'n noodzakelijke portie regen g   ( 765)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 09:16
Re: Nederland boven de rivieren heeft z'n noodzakelijke portie regen g   ( 823)
Jaap (Enkhuizen) -- 14-03-2019 09:10
8.00uur GMT   ( 668)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 09:12
Re: 8.00uur GMT   ( 463)
Jaap (Enkhuizen) -- 14-03-2019 09:42
Hier ook al tegen de 100 mm   ( 850)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 14-03-2019 09:41
Dat gaat vandaag wel lukken,   ( 523)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 09:45
Re: Nederland boven de rivieren heeft z'n noodzakelijke portie regen g   ( 534)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 14-03-2019 10:14
noodzakelijke portie   ( 408)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 10:41
Re: noodzakelijke portie   ( 335)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 14-03-2019 10:47
uit aangepaste reactie   ( 339)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 10:50
Re: uit aangepaste reactie   ( 314)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 14-03-2019 11:03
Nog een mm of 25 nodig in De Bilt   ( 500)
sebastiaan (bussum) -- 14-03-2019 10:18
Re: Nog een mm of 25 nodig in De Bilt   ( 477)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 14-03-2019 10:21
Kaarsje opsteken, duimen 😉   ( 453)
sebastiaan (bussum) -- 14-03-2019 10:34
Kaarsje opsteken,   ( 416)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 10:38
Re: Kaarsje opsteken,   ( 399)
tobias (de Bilt) -- 14-03-2019 10:45
Yesss. 🙂   ( 333)
Theo (Buren Ameland) -- 14-03-2019 10:51
Re: Yesss. 🙂   ( 390)
tobias (de Bilt) -- 14-03-2019 11:38