En wat zegt het radartje?

Bericht van: Diederik (Ekeren, Antwerpen) , 28-02-2005 16:25 


Beetje OT, maar toch...   ( 1009)
Glenn (Kalmthout) -- 28-02-2005 16:12
Re : Beetje OT, maar toch...   ( 564)
g.beernem -- 28-02-2005 16:35
Re : Beetje OT, maar toch...   ( 617)
Glenn (Kalmthout) -- 28-02-2005 16:37
  En wat zegt het radartje?  
Diederik (Ekeren, Antwerpen) -- 28-02-2005 16:25
Re : En wat zegt het radartje?   ( 609)
Glenn (Kalmthout) -- 28-02-2005 16:26
Re : En wat zegt het radartje?   ( 580)
RemcoF (Amstelveen) -- 28-02-2005 16:28
Re : Die pestvogels...   ( 560)
RemcoF (Amstelveen) -- 28-02-2005 16:30