Re : Met jou kan ik praten...

Bericht van: Evert Vonk (Amsterdam) , 01-03-2005 14:33 

TUURLIJK !!!!! 🙂

Mijn Weerstation..........................   ( 852)
Evert Vonk (Amsterdam) -- 01-03-2005 14:26
Re : Met jou kan ik praten...   ( 528)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-03-2005 14:28
Re : Met jou kan ik praten...   ( 485)
Evert Vonk (Amsterdam) -- 01-03-2005 14:33