Re : Hier in het ZW tot nu toe ook enkel wat motsneeuw

Bericht van: Ditta (Hellevoetsluis) , 01-03-2005 15:24 

gehad. het heeft even (echt maar heel even) wit gelegen, maar zodra het ophield met "sneeuwen" was het ook zo weer weg. 🙁
Een echte freak verzaakt niet

Morgen voor het zuid-oosten de grootste kans op sneeuw?   ( 989)
Ferry (Nijmegen) -- 01-03-2005 14:50
Re : Morgen voor het zuid-oosten de grootste kans op sneeuw?   ( 689)
Kimme (Bever) -- 01-03-2005 14:58
Juiste opmerking !   ( 670)
Rikkie (Meerhout) -- 01-03-2005 15:09
Re : Juiste opmerking !   ( 650)
Marcus (Sleidinge ) -- 01-03-2005 15:18
Tis de activiteit die men niet weet...   ( 609)
Kimme (Bever) -- 01-03-2005 15:30
Neen, niet geheel correct Marcus   ( 553)
Rikkie (Meerhout) -- 01-03-2005 16:17
Re : Neen, niet geheel correct Marcus   ( 819)
Marcus (Sleidinge ) -- 01-03-2005 16:45
  Sneeuwhoogtekaartje van een zekere Marcus 😉  
Ruben (Neeroeteren) -- 01-03-2005 15:23
Re : Hier in het ZW tot nu toe ook enkel wat motsneeuw   ( 564)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 01-03-2005 15:24
Dan is het in Hellevoet iig   ( 601)
Ferry (Nijmegen) -- 01-03-2005 16:25
Re : Dat is een Oude Guidance!!!!   ( 611)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-03-2005 15:05
Die van jou is idd n stuk actueler   ( 586)
Ferry (Nijmegen) -- 01-03-2005 16:23
  Dit zegt TT 703:  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 01-03-2005 15:05