Re : De trekrichting is west 🙂

Bericht van: Roy (Zaandam) , 01-03-2005 19:24 

Ik zei ten Noorden van mij, dus in de kop van Noord Holland...

Radar 19:00   ( 1402)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 01-03-2005 19:12
Re : Radar 19:00   ( 850)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-03-2005 19:13
Re : Radar 19:00   ( 713)
Glenn (Kalmthout) -- 01-03-2005 19:17
Re : Radar 19:00   ( 807)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 19:13
  De trekrichting is west 🙂  
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 01-03-2005 19:14
Re : De trekrichting is west 🙂   ( 748)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 19:17
Re : De trekrichting is west 🙂   ( 763)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 01-03-2005 19:18
Re : De trekrichting is west 🙂   ( 678)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 19:24
Re : De trekrichting is west 🙂   ( 874)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 01-03-2005 19:26
Re : De trekrichting is west 🙂   ( 651)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 19:32
  Oke hier issie dan: Radar: 19:30  
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 01-03-2005 19:42