Als het toch niet wil winteren, dan maar zacht

Bericht van: Lennart (Ottersum) , 20-12-2019 10:29 

Zeker voor de minder bedeelden in Nederland scheelt dit gewoon een serieuze bak geld. Een beetje huis stookt schat ik bij een Tg van 4C ongeveer 7.5m3 gas per dag, ongeveer 5 EUR. Met dit soort weer ga je richting 4m3 per dag. Scheelt 2 EUR per dag. Vandaar dat ik zeg: óf winter, of zacht, maar niet dat weer van 3-4 graden waar je helemaal niets aan hebt. Het scheelt ook 6.5kg CO2 per huishouden per dag of ruim 53 ton per dag voor alle huishoudens.  


Het zuiden tipt de 14 graden aan.   ( 634)
Bart (Abcoude) -- 20-12-2019 08:16
"Koudste" moment van de dag..... 14,2°C   ( 332)
Jan (Workum, FRL) -- 20-12-2019 09:11
En noordkant Alpen bijna 20 graden door een fohn   ( 200)
Justin (Ede) ( 28m) -- 20-12-2019 09:45
Die 14 graden was dan waarschijnlijk ook deels föhneffect   ( 216)
Bart (Abcoude) -- 20-12-2019 10:40
Als het toch niet wil winteren, dan maar zacht   ( 135)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 20-12-2019 10:29