Zeker voor de minder bedeelden in Nederland scheelt dit gewoon een serieuze bak geld. Een beetje huis stookt schat ik bij een Tg van 4C ongeveer 7.5m3 gas per dag, ongeveer 5 EUR. Met dit soort weer ga je richting 4m3 per dag. Scheelt 2 EUR per dag. Vandaar dat ik zeg: óf winter, of zacht, maar niet dat weer van 3-4 graden waar je helemaal niets aan hebt. Het scheelt ook 6.5kg CO2 per huishouden per dag of ruim 53 ton per dag voor alle huishoudens.