Re : Mooie pic

Bericht van: SkyStef (Kampenhout) , 01-03-2005 23:32 

Btw, twintig jaar geleden was ik zenuwachtiger dan nu. Hoe zou dat nou weer komen 😉. Sleep tight.

Over wat gaan de gesprekken hier vanavond?   ( 1061)
SkyStef (Kampenhout) -- 01-03-2005 23:12
Re : Over wat gaan de gesprekken hier vanavond?   ( 921)
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 01-03-2005 23:26
Re : Mooie pic   ( 535)
SkyStef (Kampenhout) -- 01-03-2005 23:32
hihi   ( 536)
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 01-03-2005 23:38
Re : mm   ( 551)
SkyStef (Kampenhout) -- 01-03-2005 23:43