Gecondoleerd met dit verlies 🙁

Bericht van: Gea Beilen ( Dr ) , 03-03-2005 17:23 

ik snap niet dat dit zinloos niet gestopt wordt

Groetjes Gea

Sneeuwman Klaus zojuist vermoord   ( 922)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-03-2005 16:28
  Rouwen in het wit ? 😀 🙁  
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 03-03-2005 16:32
  Re 🙁 😀 😀  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 03-03-2005 16:32
Heel stoer om zo'n dingen kapot te maken in de straat. Heel   ( 467)
Laurent (Ellezelles) ( 50m) -- 03-03-2005 18:05
Gecondoleerd met dit verlies 🙁   ( 514)
Gea Beilen ( Dr ) -- 03-03-2005 17:23
Wordt geregeld:   ( 464)
Takkie (Amstelveen) -- 03-03-2005 17:26
  Bah wil je niet schelden 😀 😀  
Gea Beilen ( Dr ) -- 03-03-2005 17:39
Re : Sneeuwman Klaus zojuist vermoord   ( 522)
john (oudheusden) -- 03-03-2005 16:34
Re : Zo zielig heb ik nooit gedaan   ( 508)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-03-2005 16:38
Als ze eerst zijn hoofd hebben afgesneden   ( 474)
Takkie (Amstelveen) -- 03-03-2005 16:40
Re : Ja maar....   ( 470)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-03-2005 16:45
Re : Als ze eerst zijn hoofd hebben afgesneden   ( 458)
René_Rijswijk -- 03-03-2005 16:47