Re : Very nice........ 🙂

Bericht van: UK Reporter , 04-03-2005 12:12 

nog steeds hier aan het sneeuw, en niet lichtjes 😀 ik ben zo blij als een klein kind 😀 het mooie is me zoontje van 7 is straks denk ik vrij want scholen gaan dicht hiero met dit weer sneeuwpoppen en sleeen 😀

Sneeuw uit Engeland   ( 1223)
UK Reporter -- 04-03-2005 12:07
Ja, dat ziet er toch goed uit niet ? Voordeel   ( 604)
Marnix(Nieuwpoort) -- 04-03-2005 12:11
Hier a/d kust op dit moment nog droog,   ( 576)
Marnix(Nieuwpoort) -- 04-03-2005 12:14
Re : Hier a/d kust op dit moment nog droog,   ( 572)
Glenn (Kalmthout) -- 04-03-2005 12:17
Re : Hier a/d kust op dit moment nog droog,   ( 580)
UK Reporter -- 04-03-2005 12:21
Re : Hier a/d kust op dit moment nog droog,   ( 529)
Roy (Zaandam) -- 04-03-2005 12:36
  Hé Dank je wel! Ik ga m'n batterijtjes opladen...  
Frans (Deventer, Ov.) -- 04-03-2005 12:24
Re : Hé Dank je wel! Ik ga m'n batterijtjes opladen...   ( 532)
UK Reporter -- 04-03-2005 12:29
sneeuw in engeland   ( 508)
UK Reporter -- 04-03-2005 13:24
Very nice........ 🙂   ( 622)
Bas (Nijmegen) -- 04-03-2005 12:10
Re : Very nice........ 🙂   ( 611)
UK Reporter -- 04-03-2005 12:12