Re : Piep

Bericht van: Jelle (Ham) , 03-05-2005 19:23 

Wordt hier grijzer en grijzer in WZW..

Amai, als ik al die schade (op TV) zie...   ( 813)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 19:15
Ligt ook aan het landschap   ( 662)
Lars (Antwerpen) -- 03-05-2005 19:39
30mm in half uur te Ronse   ( 635)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 19:47
  wablief ??????  
Michel(Ronse) -- 03-05-2005 20:07
Re : wablief ??????   ( 676)
Michel(Ronse) -- 03-05-2005 20:09
Re : wablief ??????   ( 641)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 21:50
Frank DB vond er niets "extreems" aan   ( 696)
Lars (Antwerpen) -- 03-05-2005 19:58
Bwa, ik vind het eigenlijk ook niet zo extreem hoor   ( 653)
Thomas (Heusden-Zolder) -- 03-05-2005 20:13
Re : Bwa, ik vind het eigenlijk ook niet zo extreem hoor   ( 610)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 20:17
Ok, misschien ligt het aan een verkeerde woordkeuze van mij   ( 648)
Thomas (Heusden-Zolder) -- 03-05-2005 20:30
En nog iets   ( 629)
Lars (Antwerpen) -- 03-05-2005 19:42
Hmm, gewaaid heeft het hier wel   ( 920)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 19:25
Hier ook, heb een paar foto's van het onweer (rond 14 uur)   ( 752)
Katya - As (B) ( 74m) -- 03-05-2005 19:45
Piep   ( 1101)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-05-2005 19:20
Re : Piep   ( 686)
Georges (Lommel) -- 03-05-2005 19:54
Geen onweer in de buurt   ( 618)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 03-05-2005 19:58
Re : Piep   ( 693)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-05-2005 19:23
Re : Piep   ( 663)
Arthurv (Mechelen) -- 03-05-2005 19:37
  Hier schijnt de zon, tact 19.1°C  
Thomas (Heusden-Zolder) -- 03-05-2005 19:43