Re : Foto's naderende bui *PICS*

Bericht van: wsdlg , 21-05-2005 21:17 

Goede avond mooie foto's zeg vooral de eerst die is echt prachtig mail hem even door als u wilt mvg michael uit geldermalsen.

onweer...   ( 550)
GoKite (Den Haag) -- 21-05-2005 20:53
Re : Matige regenbui | Tact: 16.4°C   ( 509)
Pieter (Alblasserdam) -- 21-05-2005 20:57
Foto's naderende bui *PICS*   ( 811)
Pieter (Alblasserdam) -- 21-05-2005 20:58
Re : Foto's naderende bui *PICS*   ( 511)
wsdlg -- 21-05-2005 21:17