Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Radarbeelden om het kwartier
Bericht van: Rob Sluijter (De Bilt) , 21-05-2005 22:34
Dit is de NL-radar (De Kooy/De Bilt) maar de positionering van de echo's is totaal verkeerd.
Waar komt dit vandaan?
Rob
Quote selectie
Rob
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Radarbeelden om het kwartier
(
1168)
wsdlg -- 21-05-2005 22:32
Re : Radarbeelden om het kwartier
(
647)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 21-05-2005 22:34
Ik denk dat dat de verwachtingsbeelden zijn Rob
Bas (Nijmegen) -- 21-05-2005 22:35
Re : Ik denk dat dat de verwachtingsbeelden zijn Rob
(
599)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 21-05-2005 22:38
Re : Radarbeelden om het kwartier
(
581)
wsdlg -- 21-05-2005 22:44
Zijn wél verwachtingsbeelden
(
539)
Henk L. (Groningen) -- 21-05-2005 22:52
Re : 3 indentieke buien
(
668)
Johan (Voorschoten) -- 21-05-2005 22:35