Re : de woudenbergse kant van de shelf

Bericht van: Floris (Wageningen) , 22-05-2005 22:44 

en zo zag i eruit bij Wijk bij Duurstede


de woudenbergse kant van de shelf *PIC*   ( 859)
Peter (Ameide) -- 22-05-2005 22:42
Re : de woudenbergse kant van de shelf   ( 1156)
Floris (Wageningen) -- 22-05-2005 22:44
  Dat is één van de mooiste foto's van vandaag.  
Jort (Tilburg) -- 22-05-2005 22:49
Is hij er ook in hogere resolutie?   ( 640)
Francis (de bilt) -- 22-05-2005 22:52
Re : de woudenbergse kant van de shelf   ( 641)
Peter (Almelo) -- 22-05-2005 22:50
Re : de woudenbergse kant van de shelf   ( 667)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 22-05-2005 22:51
Re : de woudenbergse kant van de shelf   ( 674)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 22-05-2005 22:48
Geweldig!   ( 610)
Kenny (Wageningen) -- 22-05-2005 22:57
Wow !   ( 738)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 22-05-2005 22:46
Re : Wow !   ( 984)
Floris (Wageningen) -- 22-05-2005 22:49
You lucky bastard! 😉   ( 692)
Bernard (Bennekom) ( 20m) -- 22-05-2005 23:04
Re : You lucky bastard! 😉   ( 664)
Floris (Wageningen) -- 23-05-2005 09:00
Wow, jij hebt mooie foto`s!!   ( 758)
Astrid(Losser) -- 22-05-2005 23:01
  Schitterend Floris. Meteen de mooiste 2 van de hele reeks 🙂  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 22-05-2005 23:24
Re : Zou dit mss het meest prille stadium geweest   ( 974)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 22-05-2005 23:09
Jij zat meer aan de rand, denk ik   ( 632)
Henk L. (Groningen) -- 22-05-2005 23:18
Re : Hij kwam toch redelijk recht op mij af.   ( 910)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 22-05-2005 23:23
Zo bedoel ik het niet   ( 684)
Henk L. (Groningen) -- 22-05-2005 23:28
Re : Zo bedoel ik het niet   ( 617)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 22-05-2005 23:30
Zou kunnen, Ditta   ( 649)
Henk L. (Groningen) -- 22-05-2005 23:34
Die is mooi! 🙂   ( 615)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 23-05-2005 00:46
  Super foto 🙂  
Astrid(Losser) -- 22-05-2005 22:54