Re : Haha... ja

Bericht van: Sander (Vierhuizen, Groningen) , 22-05-2005 23:11 

Helemaal correct! 😀 🙂

Sander

Weerbeeld hier zojuist *PICS*   ( 1037)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 22-05-2005 21:44
Re : Weerbeeld Groningen bij Zonsondergang   ( 592)
Groningen Pride -- 22-05-2005 22:39
Re : Weerbeeld hier zojuist *PICS*   ( 551)
Justanna -- 22-05-2005 21:54
Haha... ja   ( 605)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 22-05-2005 22:07
Re : Haha... ja   ( 548)
Justanna -- 22-05-2005 22:13
Re : Haha... ja   ( 610)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 22-05-2005 23:11