Re :één van de minder bedeelden?

Bericht van: Cookie (Ninove) , 03-06-2005 21:22 

Dat is het em juist, zelfs een gewoon onweer kan er niet meer af, en dat kan je toch niet te veel gevraagd noemen 🙁

Onweerslijn passeerde zojuist het centrum.   ( 1135)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 20:28
Re : Onweerslijn passeerde zojuist het centrum.   ( 553)
Cookie (Ninove) -- 03-06-2005 20:51
Re :één van de minder bedeelden?   ( 525)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 21:14
Re :één van de minder bedeelden?   ( 515)
Cookie (Ninove) -- 03-06-2005 21:22
Re :één van de minder bedeelden?   ( 522)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 21:27
Re :één van de minder bedeelden?   ( 483)
Cookie (Ninove) -- 03-06-2005 21:32
Re :je zult...   ( 489)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 21:37
Re : Onweerslijn passeerde zojuist het centrum.   ( 587)
Marcus (Sleidinge ) -- 03-06-2005 20:52