Ha, was jij dat?

Bericht van: Astrid(Losser) , 03-06-2005 22:13 

Nee zonder grapje, foto is te donker, was overigens bij de afslag Schuttorf vanavond

Foto`s korte chase vanavond   ( 1009)
Astrid(Losser) -- 03-06-2005 21:58
Aaah mooi !!   ( 523)
Bas (Nijmegen) -- 03-06-2005 22:00
Re : Foto`s korte chase vanavond   ( 548)
Herman (Schüttorf, Duitsland) -- 03-06-2005 22:09
Ha, was jij dat?   ( 526)
Astrid(Losser) -- 03-06-2005 22:13
Re : Ha, was jij dat?   ( 522)
Herman (Schüttorf, Duitsland) -- 03-06-2005 22:19