Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Van flauwekul gesproken
Bericht van: Ronald (Deventer) , 15-06-2005 15:18
Ik had dat kaartje echt wel goed bekeken hoor.
Lokaal is het droger dan normaal, maar niets bijzonders.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
droogte houdt dus aan?!
(
662)
wouter (giessenburg) -- 15-06-2005 14:10
Re : droogte houdt dus aan?!
(
604)
Ronald (Deventer) -- 15-06-2005 14:18
Re : droogte houdt dus aan?!
(
537)
Arthurv (Mechelen) -- 15-06-2005 14:31
Klopt Arthur ivm droogte in Vlaanderen
(
535)
Kimme (Bever) -- 15-06-2005 15:13
Re : droogte houdt dus aan?!
(
551)
Ronald (Deventer) -- 15-06-2005 14:36
Neerslagoverschotkaartje van KNMI
(
541)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 15-06-2005 14:41
Van flauwekul gesproken
(
996)
Ruben (Neeroeteren) -- 15-06-2005 14:48
Re : Van flauwekul gesproken
(
567)
Ronald (Deventer) -- 15-06-2005 15:18
Re : Van flauwekul gesproken
(
502)
wouter (giessenburg) -- 15-06-2005 18:02