Als je maar onthoudt dat

Bericht van: Saskia (Wageningen) , 15-06-2005 20:23 

Die rode kleur niet garant staat voor onweer.
Reken jezelf niet te rijk.

En als je het nu niet onthoudt kom je er in de toekomst ws wel achter... 😉
Bericht laatst bijgewerkt: 15-06-2005 23:22

Wat een verschil in de temperatuur voor de zondag   ( 1007)
Bert Jan uit Heerde -- 15-06-2005 17:44
  Waar zie jij die goeie onweerkans??  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2005 17:54
dat is toch die 2e kaart 🙂   ( 634)
Bert Jan uit Heerde -- 15-06-2005 18:00
Re : dat is toch die 2e kaart 🙂   ( 673)
Wouter (Mol) ( 22m) -- 15-06-2005 18:03
Re : dat is toch die 2e kaart 🙂   ( 625)
Wilco (Lelystad) -- 15-06-2005 18:30
Logisch...   ( 590)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2005 18:33
goed lezen!   ( 608)
Ronald (Deventer) -- 15-06-2005 18:43
Die kaart zegt niet veel....   ( 621)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2005 18:24
niet zo negatief!   ( 595)
Dirk (Utrecht) -- 15-06-2005 18:35
Re : niet zo negatief!   ( 573)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2005 18:53
Die rode kleur is anders wel   ( 563)
Bert Jan uit Heerde -- 15-06-2005 18:57
  Zucht, ik kap ermee....  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2005 18:59
Re : Die rode kleur is anders wel   ( 630)
Ruben (Neeroeteren) -- 15-06-2005 19:06
je hebt ook wel gelijk   ( 562)
Dirk (Utrecht) -- 15-06-2005 19:03
Ik zeg maar zo , we zien het zondag wel   ( 546)
Bert Jan uit Heerde -- 15-06-2005 19:14
Als je maar onthoudt dat   ( 588)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 15-06-2005 20:23