Re : NLC foto's gisteravond + animatie

Bericht van: Rob (Winterswijk, Gelderland) , 15-06-2005 22:20 

Mooie foto's allemaal. Dacht eerst dat ik alles weer eens gemist had, maar ik heb ze vanmorgen vroeg tegen half 4 mogen zien 😉

NLC foto's gisteravond + animatie   ( 1259)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 22:02
Animatie verkeerd om?   ( 661)
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2005 22:05
Euh, rechts is het oosten...   ( 789)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 22:13
De zon gaat 's nachts door het noorden naar het oosten   ( 653)
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2005 22:19
  Je ziet het trouwens ook lichter worden. 🙂  
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2005 22:22
Re : Je ziet het trouwens ook lichter worden. 🙂   ( 622)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 22:48
😕 🙂   ( 700)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 22:47
Re : 😕 🙂   ( 614)
Marcus (Sleidinge ) -- 15-06-2005 22:57
Re : 😕 🙂   ( 890)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 23:18
  Re : en de wolken bewogen van oost naar west.  
VdeV(Heerenveen) -- 15-06-2005 22:30
Re : NLC foto's gisteravond + animatie   ( 718)
Rob (Winterswijk, Gelderland) -- 15-06-2005 22:20
Re : NLC foto's gisteravond + animatie   ( 648)
Wilber (Ulft) -- 15-06-2005 22:22
Re : NLC foto's gisteravond + animatie   ( 639)
Rob (Winterswijk, Gelderland) -- 15-06-2005 22:26
  Re : hele mooie pics....  
Jeroen K (zoetermeer) -- 15-06-2005 22:34
Re : NLC foto's gisteravond + animatie   ( 829)
Wilber (Ulft) -- 15-06-2005 22:21
  Yep, is 10D, met 2 lenzen: 75-300 (5.6) en 50mm fixed (1.8)  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-06-2005 22:49