Ik heb genoten van alle mooie foto's.

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 24-01-2023 11:34 

Altijd leuk dan zo'n forum. Bepaalde delen van het land hebben nu eenmaal nog wat meer winters weer dan andere delen. De volgende keer is Noordoost-Nederland weer aan de beurt 

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

EC-46. Geen signalen voor winterweer.   ( 1355)
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-01-2023 11:26
Gauw naar de 15 graden..   ( 708)
Robert(Vlaardingen) -- 24-01-2023 11:27
Klein voordeel...geen pekel op de wegen en niet ruitjekrabben   ( 548)
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-01-2023 11:30
gut gut gut   ( 747)
Vincent (Vinkeveen) -- 24-01-2023 11:31
Ik heb genoten van alle mooie foto's.   ( 530)
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-01-2023 11:34
Re: Ik heb genoten van alle mooie foto's.   ( 402)
Hans (Voorhout) -- 24-01-2023 11:38
Das ronduit waardeloos   ( 418)
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-01-2023 11:43
Re: Das ronduit waardeloos   ( 270)
Thijs (Joure) -- 24-01-2023 12:24
Inderdaad, zelfde geldt voor deze regio   ( 244)
Marinus (Katwijk) -- 24-01-2023 12:27
Re: gut gut gut   ( 412)
Robert(Vlaardingen) -- 24-01-2023 12:22
uhm wat   ( 328)
Vincent (Vinkeveen) -- 24-01-2023 12:38
Re: uhm wat   ( 262)
Robert(Vlaardingen) -- 24-01-2023 13:16
Re: uhm wat   ( 239)
Vincent (Vinkeveen) -- 24-01-2023 13:46
Re: uhm wat   ( 208)
Robert(Vlaardingen) -- 24-01-2023 13:54
Re: uhm wat   ( 195)
Cees-Rotterdam -- 24-01-2023 13:58
Re: Gauw naar de -15 graden..   ( 392)
Cees-Rotterdam -- 24-01-2023 12:38