Vorig jaar ook sneeuw op 1 april

Bericht van: Gerhard (Vaassen) , 18-03-2023 12:13 

Kan dus gewoon in het nieuwe klimaat. Trouwens ook in het oude


Pluim EC 00z   ( 2242)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 18-03-2023 09:28
Re: Pluim EC 00z   ( 774)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-03-2023 09:30
Re: Pluim EC 00z   ( 602)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 18-03-2023 09:36
Re: Pluim EC 00z   ( 383)
Martijn(Stellendam) -- 18-03-2023 10:35
Re: Pluim EC 00z   ( 302)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 18-03-2023 10:40
Groot gelijk! 😀   ( 322)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 18-03-2023 10:48
Re: Pluim EC 00z   ( 228)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 18-03-2023 11:27
Hier (NO-Brabant) staan de sloten vol   ( 190)
Stan (Oss) ( 7m) -- 18-03-2023 12:56
sneeuwpluim EC noordoost   ( 1373)
Roel(Steenwijk) -- 18-03-2023 09:35
Vorig jaar ook sneeuw op 1 april   ( 291)
Gerhard (Vaassen) ( 15m) -- 18-03-2023 12:13
Re: Pluim EC 00z   ( 673)
Lars (Harlingen) -- 18-03-2023 09:42
superzomer 2023   ( 646)
Ruud (Strijen) -- 18-03-2023 10:10
Re: Pluim EC 00z   ( 534)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 18-03-2023 10:15