Re : Nu ook oost van Nijmegen flitsen.....

Bericht van: Peter(Hengelo-ov) , 29-06-2005 23:11 

en dat was een flinke 😀


Ik meende hier ook wat richt zuidzuidoost te zien... maar kan me vergissen.

Nu ook oost van Nijmegen flitsen.....   ( 469)
Bas (Nijmegen) -- 29-06-2005 23:09
Re : Nu ook oost van Nijmegen flitsen.....   ( 691)
Richard (Velp) -- 29-06-2005 23:21
Ik ben er klaar voor   ( 446)
Bert Jan uit Heerde -- 29-06-2005 23:11
Jawel...Nijmegen doet ook mee......   ( 444)
Bas (Nijmegen) -- 29-06-2005 23:11
Re : Jawel...Nijmegen doet ook mee......   ( 463)
Peter(Hengelo-ov) -- 29-06-2005 23:12
Ik denk dat er verbinding wordt gemaakt met Dusseldorf   ( 441)
Bas (Nijmegen) -- 29-06-2005 23:14
Re : Jawel...Nijmegen doet ook mee......   ( 441)
Michel (Apeldoorn) -- 29-06-2005 23:21
Nou, nu nog ten noord-oosten van nijmegen dan....   ( 478)
Mark (Enschede-zo) -- 29-06-2005 23:13
Re : Nu ook oost van Nijmegen flitsen.....   ( 447)
Peter(Hengelo-ov) -- 29-06-2005 23:11