Zat echt zo zwaar te hopen op 20-25 graden. Deze doet pijn. Vooral als het Groenlandhoog-scenario opnieuw uitkomt. Winden uit het noorden:

Officieel in De Bilt...
( 524)
( 358)
( 320)