Re : Rolwolk van

Bericht van: Bert(Apeldoorn) , 04-07-2005 20:02 

Jammer dat hier de bestandsgrootte verkleiningssoftware de foto's tot matige kwaliteit maakt
Perioden met sneeuw. Maximale temperatuur -3°C

Rolwolk van   ( 981)
Jan uut Ulft in de Achterhoek -- 04-07-2005 19:32
D'chem ook voor wie het gemist mocht hebben 😉   ( 632)
Wilber (Ulft) -- 04-07-2005 20:07
die heeft lef met zijn vliegtuigje!   ( 544)
marc-Tegelen -- 04-07-2005 20:17
Re : die heeft lef met zijn vliegtuigje!   ( 558)
Wilber (Ulft) -- 04-07-2005 21:31
Re : Rolwolk van   ( 562)
Bert(Apeldoorn) -- 04-07-2005 20:02
Inderdaad, vind ik ook vervelend   ( 529)
Ruben (Neeroeteren) -- 04-07-2005 20:06
Re : Inderdaad, vind ik ook vervelend   ( 595)
Wilber (Ulft) -- 04-07-2005 20:09