Iemand een update over morgen ofzo?

Bericht van: Wilco (Lelystad) , 28-07-2005 00:09 

Hoi,

Ik ben erg benieuwd of iemand me een globaal beeld kan geven van morgen. Dit omdat ik met t onweer rekening wil houden.

Eventueel zelfs chasen als ik klaar met werk ben. Ik kan namelijk 2 uur al vrij zijn met wat geluk.

Wat is t beeld voor morgen zoals t nu lijkt?
een zomer is pas compleet met onweer 🙂

Iemand een update over morgen ofzo?   ( 562)
Wilco (Lelystad) -- 28-07-2005 00:09
Re : Verwachting voor morgen 🙂   ( 551)
VdeV(Heerenveen) -- 28-07-2005 00:54
De MCS'en zijn er idd al   ( 854)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 28-07-2005 01:16
Re : De MCS'en zijn er idd al   ( 511)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 28-07-2005 01:20
Zou best wel eens kunnen gebeuren...   ( 772)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 28-07-2005 01:39
Re : De MCS'en zijn er idd al   ( 593)
Wilber (Ulft) -- 28-07-2005 01:37
Re : De MCS'en zijn er idd al   ( 499)
VdeV(Heerenveen) -- 28-07-2005 01:33
Re : Iemand een update over morgen ofzo?   ( 541)
Richard (Velp) -- 28-07-2005 00:12