Ja kap effe

Bericht van: Roel - Sleeuwijk N-Br , 28-07-2005 14:31 

Ik sta m'n auto nog te soppen. 🙂

Volgens mij is het begonnen......*RADAR 1415*   ( 851)
Bas (Nijmegen) -- 28-07-2005 14:30
Ja kap effe   ( 541)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 28-07-2005 14:31
Dan hoef je hem niet af te spuiten....   ( 451)
Bas (Nijmegen) -- 28-07-2005 14:33
Bijna klaar.   ( 426)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 28-07-2005 14:39
Re : Bijna klaar.   ( 438)
john (oudheusden) -- 28-07-2005 14:42
Goed te doen.   ( 403)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 28-07-2005 14:47
Re : Ja kap effe   ( 483)
john (oudheusden) -- 28-07-2005 14:34