Dat was nog best zwaar onweer 🙂

Bericht van: Bert Jan uit Heerde , 28-07-2005 23:16 

Maar een mooi filmpje 🙂
www.meteostationheerde.eu

Supercell Roosendaal   ( 1286)
Kevin (De Heen) -- 28-07-2005 23:07
Re : Mooi filmpje!!!   ( 527)
Jorr(Utrecht) -- 28-07-2005 23:09
Re : Supercell Roosendaal   ( 570)
robert_boz -- 28-07-2005 23:12
Onwijs gaaf filmpje   ( 548)
slcschaser -- 28-07-2005 23:12
Dat was nog best zwaar onweer 🙂   ( 527)
Bert Jan uit Heerde -- 28-07-2005 23:16