Re : Radarbeeld 22.45 uur

Bericht van: Peter(Hengelo-ov) , 25-08-2005 22:55 

we krijgen op z'n minst regen 😀

Iemand nieuw radarbeeld.. ik heb onweer! 😉   ( 588)
Jan (Monster,ZH) -- 25-08-2005 22:52
Re : Iemand nieuw radarbeeld.. ik heb onweer! 😉   ( 647)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 25-08-2005 22:54
Re : Iemand nieuw radarbeeld.. ik heb onweer! 😉   ( 577)
Jan (Monster,ZH) -- 25-08-2005 22:56
Loopje met de hond.   ( 536)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 25-08-2005 23:00
  Radarbeeld 22.45 uur  
Harry (Echtenerbrug) -- 25-08-2005 22:54
Re : Radarbeeld 22.45 uur   ( 588)
Peter(Hengelo-ov) -- 25-08-2005 22:55
Klopt en ook redelijk wat wind. Onweer   ( 508)
Richard (Rijssen) -- 25-08-2005 23:01
  Bedankt! Idd iets vlakbij 😀  
Jan (Monster,ZH) -- 25-08-2005 22:55