Lijkt er niet echt op

Bericht van: Stan (Oss) , 02-09-2025 21:11 

Eerder een KF met multicell of iets in die richting. 




Lichte regen opkomst.   ( 629)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 02-09-2025 19:55
Stelde niks voor   ( 230)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-09-2025 19:56
  Inderdaad, niet eens meetbaar hier  
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 02-09-2025 20:38
De periodieke gezapige 3 druppels per postbode.   ( 260)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-09-2025 20:22
Re: De periodieke gezapige 3 druppels per postbode.   ( 203)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 02-09-2025 20:27
Re: De periodieke gezapige 3 druppels per postbode.   ( 168)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-09-2025 20:41
Re: De periodieke gezapige 3 druppels per postbode.   ( 133)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 02-09-2025 20:52
Kom eens wat vaker in het Maasland vertoeven Edward 😉   ( 268)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-09-2025 20:34
Re: Kom eens wat vaker in het Maasland vertoeven Edward 😉   ( 169)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-09-2025 20:54
Bestaan dergelijke MCS in onze contreien nog wel?   ( 153)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-09-2025 21:04
Re: Bestaan dergelijke MCS in onze contreien nog wel?   ( 149)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 02-09-2025 21:08
Lijkt er niet echt op   ( 189)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-09-2025 21:11
Re: Lijkt er niet echt op   ( 167)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 02-09-2025 21:14
Tussen 2200 en 2300 zo te zien   ( 180)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-09-2025 21:22
Re: Tussen 2200 en 2300 zo te zien   ( 112)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 02-09-2025 23:20
Hier een enorme zomerdag achter de rug, nu ook nog mooi:   ( 245)
Stefan (Winsum) -- 02-09-2025 20:26
Veel bombarie, geen regen meetbaar   ( 230)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 02-09-2025 20:56