Re: buienradar Europa

Bericht van: Gerben (Epe) , 30-09-2025 11:28 

https://www.aemet.es/en/eltiempo/observacion/radar?w=0 

Mijn WOW KNMI persoonlijk weerstation || In de natuur vind je geen Wifi, wel goede verbinding || Alles van waarde is weerloos...Van alles is weer waardeloos. Mijn foto gallery: www.getiem.nl

buienradar Europa   ( 750)
Peter (Kijkduin) ( 3m) -- 30-09-2025 10:23
Re: buienradar Europa   ( 508)
Eric, Rotterdam -- 30-09-2025 10:55
Re: buienradar Europa   ( 226)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 30-09-2025 11:28