Of net te vroeg, ligt eraan 😉

Bericht van: Timo (Velp) , 02-10-2025 23:40 

Bericht laatst bijgewerkt: 02-10-2025 23:40
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

Sneeuw (noord) MacedoniĆ«   ( 1668)
Mike (Etten-Leur) -- 02-10-2025 21:48
Mooie beelden Mike! Best vroeg voor daar lijkt mij?   ( 697)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-10-2025 21:54
Re: Mooie beelden Mike! Best vroeg voor daar lijkt mij?   ( 603)
Ronald (Groningen) -- 02-10-2025 22:08
Re: Mooie beelden Mike! Best vroeg voor daar lijkt mij?   ( 484)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 02-10-2025 22:14
Re: Mooie beelden Mike! Best vroeg voor daar lijkt mij?   ( 429)
Ronald (Groningen) -- 02-10-2025 22:19
De laatste zin met "deze omgeving" ging inderdaad over hier   ( 365)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-10-2025 22:34
Re: De laatste zin met "deze omgeving" ging inderdaad over hier   ( 281)
Ronald (Groningen) -- 02-10-2025 22:53
Re: De laatste zin met "deze omgeving" ging inderdaad over hier   ( 222)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-10-2025 23:15
Omdat het skigebied pas eind november opent   ( 606)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-10-2025 22:32
Re: Mooie beelden Mike! Best vroeg voor daar lijkt mij?   ( 227)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 02-10-2025 23:23
Oef. Vorige week nog 30 graden in Noord Griekenland   ( 362)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 02-10-2025 23:21
  Of net te vroeg, ligt eraan 😉  
Timo (Velp) ( 18m) -- 02-10-2025 23:40
Re: Of net te vroeg, ligt eraan 😉   ( 245)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 03-10-2025 01:22
Re: Sneeuw (noord) MacedoniĆ«   ( 138)
Richard Macedonie -- 03-10-2025 12:47