Re: Vanmiddag op radio NPO1

Bericht van: Ronald (De Lutte - Overijssel) , 01-12-2025 20:27 

Dauwpunt zat rond het vriespunt vandaag, en gaat er vannacht onder. 

In combinatie met de wind is het best koud vind ik  😀


Vanmiddag op radio NPO1   ( 890)
arthur (Stompetoren NH) -- 01-12-2025 18:57
M.i. terecht   ( 497)
sebastiaan (bussum) -- 01-12-2025 18:58
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 445)
Ronald (Groningen) -- 01-12-2025 19:04
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 344)
arthur (Stompetoren NH) -- 01-12-2025 19:24
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 206)
Ronald (Groningen) -- 01-12-2025 20:04
Geen mening, maar wel een vraag...   ( 266)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 01-12-2025 19:49
Re: Geen mening, maar wel een vraag...   ( 107)
arthur (Stompetoren NH) -- 01-12-2025 23:12
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 171)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 01-12-2025 20:27
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 173)
Jan (Workum, FRL) -- 01-12-2025 20:31
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 111)
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 01-12-2025 22:20
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 113)
Harry (Echtenerbrug) -- 01-12-2025 22:38
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 92)
arthur (Stompetoren NH) -- 01-12-2025 23:16
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 71)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 02-12-2025 01:29
Re: Vanmiddag op radio NPO1   ( 72)
Theo (Venlo) -- 02-12-2025 07:00