Moet zot frustrerend zijn

Bericht van: Gert (S-L-Houtem in O-Vl) , 10-01-2026 12:25 

Ik raak hier al zo dikwijls gefrustreerd, wat moet dat dan voor jullie zijn...


Ondanks veel minder sneeuw dan woensdag vandaag veel meer "poolgevoel"   ( 1196)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 10-01-2026 12:14
Re: Ondanks veel minder sneeuw dan woensdag vandaag veel meer "poolgev   ( 411)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-01-2026 12:18
Re: Ondanks veel minder sneeuw dan woensdag vandaag veel meer "poolgev   ( 215)
Jurgen (Ichtegem) ( 18m) -- 10-01-2026 12:25
Re: Ondanks veel minder sneeuw dan woensdag vandaag veel meer "poolgev   ( 125)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-01-2026 12:36
Re: Intressant artikel vandaag op deredactie.be   ( 123)
Rizky (Ninove) -- 10-01-2026 12:44
Re: Intressant artikel vandaag op deredactie.be   ( 85)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-01-2026 12:54
Moet zot frustrerend zijn   ( 250)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 10-01-2026 12:25
Re: Moet zot frustrerend zijn   ( 127)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-01-2026 12:39
Ja heerlijk die echte transportkou   ( 312)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 10-01-2026 12:19
Veel beter dan die maritieme kou   ( 135)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 10-01-2026 12:39
Hier wel meer sneeuw dan vorige week   ( 366)
Erwin (Sint-Truiden) ( 52m) -- 10-01-2026 12:47
  Wauw, geweldig  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 10-01-2026 12:57
Meer sneeuw niet maar wel veel mooier.   ( 240)
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 10-01-2026 13:00
De grens van veel minder winters gevoel ligt vlakbij ons   ( 91)
Kim (Lede) ( 38m) -- 10-01-2026 13:30