Wilde het net posten. Stuk minder regen

Bericht van: Sander (Boxtel) , 05-05-2026 07:24 

Harmonie is nog het meest noordwestelijk en scheutig

Jammer, een goede plens regen is nog steeds welkom na de buien van gisteravond 



Meso's tonen minder regen   ( 1304)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 05-05-2026 07:19
Wilde het net posten. Stuk minder regen   ( 741)
Sander (Boxtel) -- 05-05-2026 07:24
Die modellen kloppen meestal niet   ( 506)
John (Vriezenveen) -- 05-05-2026 07:39
Zucht...en geen kleine   ( 415)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 05-05-2026 08:39
Re: Zucht...en geen kleine   ( 221)
John (Vriezenveen) -- 05-05-2026 09:23
Re: Zucht...en geen kleine   ( 147)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 05-05-2026 09:56
Re: Zucht...en geen kleine   ( 91)
Rizky (Ninove) -- 05-05-2026 11:01
  het was al geen vetpot hier  
Eric, Rotterdam -- 05-05-2026 09:48