Zou het graag eens willen zien.

Bericht van: Katya - As (B) , 19-06-2026 11:41 

In het echt en er detailfoto’s van maken. Ik kan daar dan echt efkes mee bezig zijn. Is echt jammer dat ik niet aan of dichterbij de kust woon (ook voor de temperaturen nu, al kan het daar ook ferm benauwd zijn).

Kwam dat eigenlijk vroeger ook voor? Jaren zeventig, tachtig? Of is er nu meer aandacht voor?

 

De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping 🙂.

Zeevonk-alert   ( 1115)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 19-06-2026 11:30
Re: Zeevonk-alert   ( 342)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 19-06-2026 11:38
Re: Zeevonk-alert   ( 190)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 19-06-2026 11:56
Zou het graag eens willen zien.   ( 298)
Katya - As (B) ( 74m) -- 19-06-2026 11:41
Re: Zou het graag eens willen zien.   ( 167)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 19-06-2026 11:58
  Oké, dank je!  
Katya - As (B) ( 74m) -- 19-06-2026 15:41