Goedemorgen,
Heel Europa zal de komende dagen gaan bakken en braden!! Veel (Europese) weerdiensten strooien terecht met de codes en de daarbij horende maatregelen! Zal het KNMI de komende dagen ook gaat opschalen wat betreft de waarschuwingen en de daarbij horende maatregelen?
Ieder welwillend en ruimdenkend mens zal echt wel realiseren dat dit buitengewone temperaturen zijn en die wel weten hoe ze met de T om moeten gaan.
Met vriendelijk groet,
Jeroen Jansen
Breukelen