Ha det, Norge! Jammer om alweer te gaan..

Bericht van: Timo (Velp) , 22-06-2026 11:54 

Was een ontzettend mooie vakantie, enorm van genoten en ongelofelijk veel gezien! Momenteel in Oslo, vijf uur overstaptijd.


Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

Ha det, Norge! Jammer om alweer te gaan..   ( 799)
Timo (Velp) ( 18m) -- 22-06-2026 11:54