Vrijdagnacht waren vanuit Engeland al sprites gefotografeerd over het onweer dat toen over Vlaanderen en Nederland trok, maar zaterdag op zondag waren en er nog meer. De beste vanuit het verre Tsjechië, zo'n 600km van Brussel. En opnieuw vanuit Engeland ook.
Je vindt ze terug op de facebookgroep https://www.facebook.com/groups/376355972487572
Dusty Defjam vanuit Kent, Engeland (die met donkere wolkenband) en van Miroslav Sekyra uit Tsjechië
Video van de astrocam in North Oxfordshire:
https://www.facebook.com/share/v/1GaXdfitYa/
Je vindt nog andere beelden ervan in de groep.