Hopelijk geen bosbranden daar ZW onder Bordeaux

Bericht van: Maurits (Leeuwarden) , 22-06-2026 14:23 

Volgens mij een behoorlijk bosrijke omgeving. Eerder was dat een gebied waar het weliswaar regelmatig tropisch, maar zelden tot nooit boven de 40 graden kwam. 

https://www.autoverhaal.nl

13 uur: 41.4 graden, Pruniers, Frankrijk.   ( 832)
Tom (Amsterdam Nieuw-West) -- 22-06-2026 13:32
Dat station staat wel bekend om oververhitting   ( 600)
Bas (Wageningse Berg) -- 22-06-2026 13:43
Terwijl het daar komende dagen nog wat heter wordt zelfs...   ( 438)
Ryan (Etten-Leur) -- 22-06-2026 13:48
Gister zat ICON er het best op, die komt tot 43 vandaag   ( 434)
Bas (Wageningse Berg) -- 22-06-2026 13:55
Hopelijk geen bosbranden daar ZW onder Bordeaux   ( 157)
Maurits (Leeuwarden) -- 22-06-2026 14:23
ja laatste jaren enorm opgewarmd ginds   ( 149)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 14:30
Dat ziet er nogal groen en lommerijk uit   ( 334)
Jan (Workum, FRL) -- 22-06-2026 13:51
Re: Dat ziet er nogal groen en lommerijk uit   ( 237)
Rutger (Meppel) -- 22-06-2026 14:04
Pruniers is inderdaad het allerheetst.   ( 142)
Tom (Amsterdam Nieuw-West) -- 22-06-2026 14:31
15u: 42,3 graden (Chateaumeillant); 43,6 graden (Luchapt, amateur)   ( 149)
Kevin (Almere) -- 22-06-2026 15:12