Maar met een dauwpunt dat schommelt rond de 20 graden is het gewoon een klamme, zeer warme dag. In het bos viel me op dat de grond nog helemaal verzadigd is.
Overigens op en neer gereden naar de kop van Drenthe en wat een wereld van verschil zeg. 10 graden kouder, fris windje, niet te vergelijken met die bakoven hier.
Heel lokaal is het zelfs 150 graden 