Beetje pech/geluk. Het is maar 150km naar Utrecht of Enschede. Dat is meteorologisch niks. De echt hete lucht een tikkie noordelijker en het zou hier ook lukken. Nu net te veel zee invloed ook zoals het lijkt. Nieuw-Beerta heeft ook een record van 37,9 graden dus het kan wel.
Ik denk ook een beetje zo: 4x35 op rij in het zuiden was 20 jaar geleden nog ondenkbaar. Nu is dat al mogelijk, nog 20 jaar verder en ook Noord-Nederland zit in dat schuitje.
Quote selectie
.
( 201)
.
( 128)