In grote lijnen hetzelfde verhaal als midden NL natuurlijk, maar dan een paar graden warmer.
Vanaf morgen enkele dagen snoeiheet met temperaturen van 36-38 graden + hoge dauwpunten! Zondag lijkt het startschot te vormen van een inzettende afkoeling en toenemende neerslagkans. Tezamen met dalende dauwpunten wordt het dan een stuk milder buiten de deur ...

Quote selectie