Re: Bewolking lijkt nu wel in sneltempo te breken, dus die 30°C moet
Bericht van: Jeroen (Zwevegem)
, 23-06-2026 11:22
wel lukken.
Ik schat dat we misschien tot 14u nog wat last zullen hebben van de restbewolking met temperaturen die richting 25 à 27°C zullen gaan. Daarna vermoedelijk volle zon en zal de 30 graden wel vlot gehaald worden.