Ik doe AIFS er nog even bij Timo

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 23-06-2026 12:27 

Voor het archief 


Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 12:27
Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Bovenluchttemps voor donderdag: vergelijking tussen modellen   ( 894)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 12:08
Ik doe AIFS er nog even bij Timo   ( 416)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:27