Zou goed kunnen. Ik denk dat ze nu niet beseffen wat er aan het gebeuren is. Een soort roes lijkt me...
7 graden... boven oude juni record... Ik denk dat we nog wel meer cijfers krijgen via keraunos de komende dagen...