Rondje tact?

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 20:19 

Hier is het een lekkere 20,9C. Het lekkere is dat het hier in de Zwitserse Alpen zo afkoelt in de avond. Morgen zal het waarschijnlijk weer 28C worden met in de namiddag en avond kans op onweer, en donderdag is de kans helemaal groot op onweer hier dus ik heb daar zin in!



Rondje tact?   ( 621)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 20:19
Re: Rondje tact?   ( 139)
Ridwan (Maasland) -- 23-06-2026 20:21
  Warmte stroomt duidelijk binnen tact 30.8  
Roald (Terneuzen) -- 23-06-2026 20:24
Sta je daar nu nog! 😀   ( 366)
Jan (Workum, FRL) -- 23-06-2026 20:24
  hahaha. Hier nog altijd 28.7°C  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 20:30
Het is ook erg mooi daar   ( 126)
Jan (Workum, FRL) -- 23-06-2026 20:32
Re: Het is ook erg mooi daar   ( 77)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 23-06-2026 20:42
Eh pech, je kan hier wel naartoe komen reizen   ( 7)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 22:24
  27.2 met max 33.7 hoop op 38 een van de dagen..  
maarten (lisse) -- 23-06-2026 21:25
  Nee, was een foto van gisteren 😅  
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 22:23
Re: Tact 30,1°C, Tx 31,2°C   ( 130)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 23-06-2026 20:29
  Tact 24,7 | Rv 71% | klam, klef, vies  
Peter - Drogeham (Fr) -- 23-06-2026 20:30
Tact 29.0, nog maar even van genieten   ( 77)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 23-06-2026 20:31
Hier 26.2°C, net een fractie koeler dan binnen...   ( 50)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 23-06-2026 20:40
Re: Hier 26.2°C, net een fractie koeler dan binnen...   ( 46)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 23-06-2026 20:44
  Re: Tact 29.3°C  
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 23-06-2026 20:42
Tact 28,5°C - Tmax 29,3°C. De hittegolf heeft een dipje   ( 53)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 23-06-2026 20:43
Tact 27,6°C | Tx 31,4°C.   ( 60)
Tim (Rijswijk) ( 1m) -- 23-06-2026 20:49